SIMPAN EMAS BOLEH MENGKAYAKAN ANDA



Saya mengakui sebenarnya modal yang saya dapat adalah digunakan untuk membeli, menyimpan dan berniaga . Seringkali saya mengatakan “saya menyimpan sambil berniaga ”.


Cuba anda buat kiraan sendiri bagaimana Gold bar 50g ( Harga 8k ) secara puratanya naik 30% setahun.

Secara puratanya 50g akan naik 2k dalam setahun.

2k x 10 tahun = Rm 20,000 + Modal 50g ( RM 8k ) = 28,000.

RM 28,000 dalam masa 10 tahun. keuntungan + Modal tadi boleh digunakan untuk menunaikan haji dalam masa 10 tahun sahaja. Anda hanya bermodalkan RM 8k sahaja untuk modal permulaan, selainnya kenaikkan harga emas akan membantu anda.

Bagi membiayaai kos pelajaran anak-anak anda di universiti, Sekurang-kurangnya seorang anak yang berusia 1 atau 2 tahun memerlukan hanya 20g Goldbar x 2. jika anda mempunyai 3 anak, anak memerlukan 6 ketul 20g Goldbar.

Oleh itu, Gunakan kesempatan yang ada pada masa ini melabur dalam emas fizikal. Tindakan paling bijak ialah dengan mengambil tempoh maksimun sehingga 20 tahun kerana bayaran bulanan yang berkadar rendah.

Saya sering berkata kepada pelanggan saya iaitu ” kita membeli emas ibarat duit beli duit”.

Jangan berlengah lagi. jika anda ingin mendapatkan khidmat nasihat saya hubungi 019-9143210

sumber : Md Faeez

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komen

blog kengkawan