Seminar Pelaburan Dinar Emas Menjana Kekayaan


Jangan lepaskan peluang di depan mata.

Masuk percuma.

disampaikan oleh Speaker Public Gold:Master Dealer Mohd Faezz Bin Mazlan

Tempat terhad dalam 50 seat saja.

Kali pertama buat kat bangi.

Sebelum ni kita faham hanya hartanah saja jadi aset. Tapi EMAS dan PERAK sebenarnya lagi bagus kerana semua orang mampu membeli dan menyimpannya. Belilah sikit2 dulu.

Info: naik secara puratanya dalam 25% - 37% setahun. Pengagihan dividen ASB yang orang berebut2 baru 8.3% je tahun lepas. Tu pun tak tau subhat ke haram ke halal.. WANG PULA INFLASI SETIAP TAHUN.
____________________________________________________________
Cuba anda buat kiraan sendiri bagaimana Gold bar 50g ( Harga 8k ) secara puratanya naik 30% setahun.

Secara puratanya 50g akan naik 2k dalam setahun.

2k x 10 tahun = Rm 20,000 + Modal 50g ( RM 8k ) = 28,000.

RM 28,000 dalam masa 10 tahun. keuntungan + Modal tadi boleh digunakan untuk menunaikan haji dalam masa 10 tahun sahaja. Anda hanya bermodalkan RM 8k sahaja untuk modal permulaan, selainnya kenaikkan harga emas akan membantu anda.

Bagi membiayaai kos pelajaran anak-anak anda di universiti, Sekurang-kurangnya seorang anak yang berusia 1 atau 2 tahun memerlukan hanya 20g Goldbar x 2. jika anda mempunyai 3 anak, anak memerlukan 6 ketul 20g Goldbar.

Oleh itu, Gunakan kesempatan yang ada pada masa ini melabur dalam emas fizikal. Tindakan paling bijak ialah dengan mengambil tempoh maksimun sehingga 20 tahun kerana bayaran bulanan yang berkadar rendah.
sumber : md faeez

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komen

blog kengkawan